Tarptautinio bakalaureato diplomo programa
TARPTAUTINIO BAKALAUREATO DIPLOMO PROGRAMA
Skirta moksleiviams nuo 16 iki 19 metų. 2 metų vidurinio ugdymo programa, skirta pasirengti studijoms aukštojoje mokykloje. TB diplomo programa grindžiama filosofija, jog studentai turėtų pritaikyti kritinio mąstymo įgūdžius savo patirčiai ir išmoktų vertinti juos supantį pasaulį. Programą pripažįsta geriausi pasaulio universitetai, nes ji suteikia studentams reikiamų įgūdžių ir požiūrio, reikalingo aukštojo mokslo srityje.
Mokymo planą sudaro 6 dalykų grupės
Paprastai studijos atliekamos gimtąja kalba ir gali būti sutelktos tik į literatūrą arba gimtosios kalbos ir literatūros derinį kartu.
Tai yra antroji (užsienio) kalba. Paprastai tai yra moderni kalba, tačiau ji taip pat gali būti lotynų arba klasikinė graikų
Šios grupės dėstomi dalykai yra susiję su humanitariniais mokslais. Jie apima verslą ir vadybą, ekonomiką, geografiją, pasaulinę politiką, istoriją, filosofiją, psichologiją, socialinę ir kultūrinę antropologiją, pasaulio religiją ir kt.
Tai apima įvairias šakas, tokias kaip biologija, chemija, fizika, kompiuterija ir dizaino technologijos.
Šiai grupei priklauso matematikos studijos, matematika ir taikomoji matematika.
Tai muzika, teatras, šokis ir vaizduojamasis menas. Arba moksleiviai gali pasirinkti kitą dalyką iš anksčiau nurodytų grupių.
Privalomi komponentai
Be šešių tradicinių vidurinės mokyklos mokomųjų dalykų, TB diplomo programoje yra dar trys komponentai, privalomi visiems TB klasių moksleiviams:
PAŽINIMO TEORIJA
Tai yra svarbi TB programos dalis, nes ji suteikia galimybę studentams apmąstyti žinių pobūdį. Klausimai, kuriuos studentai nagrinės, apima „kas yra įrodymas?“ ir „kaip teorijas galima pritaikyti realiame pasaulyje?“. Iš šio tyrimo jie mokomi atpažinti poreikį elgtis atsakingai aplinkiniame pasaulyje savo ir kitų labui.
IŠPLĖSTINĖ ESĖ
Tai yra nuodugnus, 4000 žodžių kurio nors dėstomojo dalyko kursinis darbas, rašomas per dvejus metus.
KŪRYBA, SPORTAS, VISUOMENINIS IR
SOCIALINIS DARBAS (KSVS)
Norėdami įvykdyti šį komponentą, moksleiviai turi dalyvauti įvairiose asmeniškai sudėtingose veiklose, susijusiose su šiomis trimis sritimis, turinčiomis reikšmingų rezultatų.